.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵ هزار زائر مازندرانی از یادمان های عملیاتی جنوب بازدید کردند
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت: از ۱۷ اسفندماه تاکنون بیش از پنج هزار زائر مازندرانی از مناطق عملیاتی و یادمان ها بازدید کردند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ پاسدار محمد عباسپور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران مردمی کردن راهیان نو ارزان سازی سفر با کمک خیرین را از جمله طرح‌ها برشمرد و گفت: هوشمند سازی ثبت نام کاروان‌های راهیان نور نیز از دیگر طرح‌ها بود و امسال سامانه‌ای طراحی شد و مردم عزیز در این سامانه ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور استان از اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، یادمان فتح المبین و یادمان شهدای هفت تپه، اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان عملیاتی والفجر هشت و اروند کنار بازدید می‌کنند، افزود: بازدید از یادمان شلمچه، یادمان طلائیه و هویزه، حضور رائران در معراج شهدای شهید محمودوند اهواز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اظهار اینکه ۲۵۰ خادم شهدا در اردوگاه‌های مازندران مشغول خدمات دهی به زائران هستند، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر زن و مابقی مرد هستند و خادم الشهدا در ایام راهیان نور هرساله حضور پیدا می‌کنند اما در دو سال کرونایی خادمان در مسئله مبارزه با کرونا در عرصه‌های جهادی فعالیت می‌کردند.

عباسپور یکی از برنامه‌های خوب فرهنگی در اردوی راهیان نور را برنامه فرهنگی شهید بصیر ذکر کرد و گفت: وقتی کاروان‌های در اردوگاه شهید جعفرزاده مستقر شدند، یک کاروان به صورت پیشقراول درآمده و مداح و راوی در کاروان‌ها حضور پیدا می‌کند و برنامه به صورت تجمیعی برای همه کاروان‌ها برگزار می‌شود و همین برنامه در اردوگاه شهید بلباسی نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: در اردوگاه شهید بلباسی برنامه‌های فرهنگی، رزمایش فرهنگی در فضای اردوگاه شهید باکری با زبان هنر، برای کاروان‌ها اجرا می‌شود و در همه اردوگاه‌ها تیم‌های بهداری با حضور پزشکان حاضر مستقر هستند و تغذیه و هم پشتیبانی با حضور خادمین انجام می‌شود و هر روز، یک هزار پرس غذای گرم در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از ۱۷ اسفند تا کنون بیش از پنج هزار زائر مازندرانی از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید کردند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.